U M A R | U Z A I R

dan kisah-kisah dari kerlingan matanya

Projek Cerpen - Buku Raya Umar Uzair 2017 (0)

Friday, June 09, 2017 by , under


Sebenarnya naskah ini telah lama saya idam untuk diterbitkan. Ia telah dikarangkan sekitar tujuh tahun yang lalu. Kebetulan kali akhir karya saya dikeluarkan ialah pada 2015 menerusi Pesta Di Padang Jiwa. Sementara menuunggu kumpulan puisi Pada Angin Rindu Yang Membawa Pesan Rahasia yang sedang dalam penelitian sebuah syarikat penerbitan utama dalam negara, saya fikir kepada tidak didahulukan naskah ini sebagai meraikan Lebaran. 

Sebagai penyanyi saya belum berpeluang merakamkan lagu raya tapi sebagai seorang penulis saya hadir dengan sebuah projek cerita pendek - Buku Raya. Saya fikir ini idea yang segar dan wajar dimulakan oleh mana-mana penulis. Kita kekurangan bahan buku bercetak sempena Ramadan atau Lebaran, kerana itu saya ambil keputusan untuk menerbitkan Rindu Ramadan Sayang Syawal dibawah Meja Poedjangga Malaysia. 

Bakal menemui pembaca & peminat pada 10 Ramadan terakhir sehingga Syawal ini, Rindu Ramadan Sayang Syawal didatangkan dengan sampul yang ringkas dan segar. Berharga RM20, boleh didapati secara terus melalui mejapoedjanggamalaysia@gmail.com atau 017 6976761 untuk info lanjut. 

UU






KLIK pada foto untuk besarkan



| edit post

0 Reply to "Projek Cerpen - Buku Raya Umar Uzair 2017"